piątek, 25 kwietnia 2014

-49% w Rossmanie

Jak pewnie już wiecie, w drogeriach Rossmann trwa nowa promocja na kolorówkę. Tym razem ceny spadły aż o 49%, za to różne rodzaje kosmetyków przecenione są w różnym czasie. I tak do niedzieli włącznie przecenione są podkłady, pudry, róże, rozświetlacze, bronzery i korektory. Od 28 kwietnia do 4 maja promocja obejmuje kosmetyki do makijażu oczu: kredki, cienie, tusze i eyelinery. Między 5 a 11 maja ucieszymy za to nasze usta i paznokcie :)

Solennie sobie obiecałam, że nie wydam dużo na tej promocji, a najlepiej będzie jak ograniczę się do lakierów do paznokci. Pewnie by mi się udało, bo aż do wczoraj omijałam Rossmany szerokim łukiem, ale niestety jeden jest zaraz koło przystanku, z którego wracam z uczelni, a mi akurat uciekł tramwaj... No nie mogłam nie wejść no :P Przynajmniej kupiłam te rzeczy, których rzeczywiście nie miałam: bronzer Astora i rozświetlacz l'Oreal Lumi Magic.


Przy kasie dobrałam jeszcze dwie maseczki do twarzy w promocji po 99 groszy :)

Bronzer wybrałam chyba odrobinę za jasny - numer 01, ale poza tym podoba mi się, nie robią się nim 'placki' i ma fajny pędzelek. Do tego pozytywnie zaskoczyło mnie lusterko w środku :) Opakowanie jak i sam kosmetyk na plus. Cena regularna to 35,99, zapłaciłam 18,35 zł.

Puder rozświetlający l'Oreal wygląda bardzo ładnie i zachęcająco. Nie zachwyca mnie plastikowe opakowanie bez żadnego pędzelka. Sam produkt fajnie się nakłada, ładnie rozświetla, trzeba tylko uważać, żeby nie nałożyć go za dużo. Pełna cena tego kosmetyku to niecałe 57 zł, ja zapłaciłam za niego 28,96 zł. W pełnej cenie z pewnością bym sobie na niego nie pozwoliła.

W następnej odsłonie promocji na kolorówkę planuję kupić sobie kredki do oczu (czarną i jakąś jasną, może nawet białą), liner i może mój ukochany tusz do rzęs :)

A Wy jakie macie zakupowe plany?
Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz